Street artowe warsztaty plastyczne w różnych formach do wyboru
Swobodne malowanie farbą w sprayu na wielkiej ścianie? Street artyści Nie Lada Sztuki oferują Państwu warsztaty plastyczne w różnych formach do wyboru. Oferta skierowana jest do różnych grup wiekowych, dla dzieci, młodzieży oraz osób starszych. Kształt warsztatów dopasowujemy do różnorodnych grup, mając na uwadze wiek, zainteresowania oraz wiedzę uczestników.
Warsztaty składają się z dwóch części:
1. Wprowadzenie teoretyczne:
Prezentacja multimedialna dotycząca sztuki w przestrzeni miejskiej (m.in. rys historyczny, zaprezentowanie technik plastycznych wykorzystywanych „na ulicy”, przedstawienie najciekawszych twórców działających na polu street artu…)
2. Część praktyczna:
Warsztaty plastyczne pod okiem doświadczonego street artysty oraz wykwalifikowanego pedagoga podzielone na dwie części:
a) Nauka: zapoznanie się z narzędziami wykorzystywanymi w street arcie, pierwsze próby z puszką sprayu, poznanie różnej grubości końcówek sprayu, projektowanie, wycinanie i odbijanie szablonu, indywidualne tworzenie prac malarskich
b) Integracja:
Działanie w grupach, wspólne projektowanie i tworzenie prac zespołowo
c) Konkurencja:
Malowanie indywidualne na zadany temat, konkurs z nagrodami, element rywalizacji
Warsztaty odbywające się na terenie klienta lub w wynajętej przez nas przestrzeni.
Interesująco poprowadzona prelekcja oraz dopełniające warsztaty dla zorganizowanych grup, mają na celu zapoznanie uczestników z zagadnieniem street artu, uświadomienie miejsca tej dziedziny sztuki w wachlarzu stylów historii sztuki, jak również doskonałą zabawę i rozwój kreatywności podczas warsztatów z praktycznym zastosowaniem zdobytej wcześniej wiedzy. Prelekcje oraz warsztaty prowadzone są przez specjalistów w temacie: historyka sztuki oraz artystę z długoletnim doświadczeniem w zakresie sztuki street art.
Warsztaty odbywają się jednorazowo lub cyklicznie w zależności od życzenia klienta. Do każdego ze zleceń podchodzimy indywidualnie, dopasowując skalę oraz charakter eventu do potrzeb i możliwości danego klienta.